JAG ÄLSKAR DIG.
2010-03-18 / 11:18:38 / Mina egna ord, mina känslor.

Jag vet att jag är ingen klippa. Jag vet att jag inte är den lättaste att ha hand om. När jag hamnar i mina mörkaste dagar så finns du fortfarande kvar hos mig. Du vet att jag inte klarar om att tala om det men du behöver inte säga någonting, du behöver bara krama om mig så känns allting så mycket bättre. Jag har sårat dig djupt och jag önska jag kunde förklara för dig hur jag känner och vad jag tänker, men just i mina mörkaste dagar kan jag inte. Jag vill inte tala med någon om det för att jag vet att det är ingen som kan hjälpa mig. Men du, du hjälper mig bara genom att titta på mig. Ingen kan säga att ett förhållande ska vara lätt, men man kämpar om det är värt det och du är värd mer än jag någonsin kan förklara för dig, men jag försöker. För att på något sätt få vad jag känner för dig i ord så försöker jag iallafall för att jag vill att du ska veta på ett ungefär. Jag är inte lätt att handskas med men du är den enda som har klarat det och jag hoppas på att du vill fortsätta än hur djupt det än är. Jag älskar dig mer än någonting annat på denna jord, jag är ingenting utan dig och utan dig skulle jag inte vara jag. Jag vill så gärna att du ska förstå mig och jag vill så gärna berätta, men jag kan inte. Men en dag då jag känner mig stark nog, ska jag försöka förklara för dig. Det sista jag vill är att såra dig och jag vill ditt bästa.




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: