när en dator är funnen är jag back on track!
2011-12-10 / 16:09:10 / Min vardag

Tjabba tjena hallllååå!

Länge sedan sist, men min dator pajjade för ett bra tag sedan så, men så fort jag får tag på en dator ska börja blogga igen. saknar det faktiskt lite, jappjapp.
I vilket fast måste jag medge att André må ha den bästa flickvännen någonsin, är hemma hos honom nu och har precis storstädat klart hans lägenhet, och tro mig det behövdes! Dessutom då han kommer hem från jobbet nångång runt halv sju så kommer middagen stå på bordet, eller ja om man får kalla det för bord, haha.
Annars då vad händer, jo jag är arbetslös och värdelös och går bara hemma om dagarna, men ska ta tag i det efter nyår tänkte jag. I vilket fall så är jag extremt lycklig! Lucas mår prima och kommer till mig på söndag, underbart! Dessutom kommer jag ha honom i två veckor då eftersom att det är mitt år och ha honom på julen och Mattias ska ha honom under nyår. min lilla guldklimp <3 han har ju dessutom hamnat i världens trotsålder, nej till allting!
Nää nu förtjänar jag att slappa lite framför nån serie eller så innan jag ska börja med maten.
Ska försöka få tag i en dator så fort som möjligt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: