not much to say
2012-02-16 / 14:41:43 / Min vardag

take it or leave it, it's yours if you want to.


Igår vid tolvtiden for jag iväg med Jessica och spendera resten utav dagen med henne, vi gjorde inte allt för mycket faktiskt! Efter det åkte jag hem till mamma och är nu här, ska vara barnvakt åt syster för mamma jobbar. Annars lär det faktiskt inte hända så mycket, längtar tills det är klart i lägenheten kommer bli såååå snyggt! Vilket fall så lär det inte hända så mycket i helgen heller, André jobbar. Men vi får se :)
Nää, nu ska jag vänta tills mamma dammsugat klart och sedan ska jag nörda lite serier hade jag tänkt. Måste passa på medans man är hos mamma eftersom jag bara har mobilt bredband hemma.
Hörs sen, tjiiing!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: