Don't take it slow, give me your best shot!
2012-02-15 / 09:28:50 / Min vardag

take it to the next level.


Godmorgon!

Målaren ringde på och väckte mig kl 07.00 imorse så det var bara att kliva upp och se glad ut! Flyttade undan grejjor från vardagsrummet, Lucas rum och hallen så har han börjat fixa och trixa nu! Så tyvärr blir det inga bilder på hur det såg ut innan för det hann jag inte :p Vilket fall så har jag valt ut tapeter nu till alla rum och det kommer bli så jäkla snyggt asså! Längtar tills det blir klart :D

Annars så ligger jag bara och slappar i sängen framför andra avenyn medans målaren jobbar på. Vet inte om jag kommer smita iväg till André sen för här hemma känner jag mig bara ivägen :p Men vi får se hur det blir med det. Det händer inte så mycket vettigt i mitt liv då man är arbetslös och bara är hemma om dagarna, mycket roligare då man har Lucas hemma så man kan busa på med honom iallafall! Men ja, jag ska väl fortsätta att glo på serier och fundera ut på vad jag ska göra utav dagen!



1 Kommentarer
Emma:

Hej! Har dagens blogg tävling och det skulle vara superroligt om du var med och tävlar. Allt du behöver göra: kommentera att du är med för att bli dagens blogg. http://tomson.blogg.se/2012/february/dagensblogg.html#comment Lycka till! :D



SKRIVET DEN: 2012-02-16 KL: 14:11:10 URL: http://tomson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: