Slapp dag
2011-07-05 / 22:00:02 / Min vardag

Hej hej hallå!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt med ett glas cola. Igår så följde jag med Nathalie och ett gäng ner till Lungön (stavas så tror jag?), allafall så ligger det lite innan Hörnösand. Vi festade till det lite därnere sen vid 2 tiden åkte jag hem med han som körde ner oss, tycker mer om att vakna upp hemma! + att jag får ju Lucas på torsdag/fredag så jag vill ju vara hemma då med tanke på att man vet aldrig då dom far hem :p

Hade det trevligt där iallafall och har väl mått som jag förtjänat idag. Supa på en måndag? hmm, ja det funkar väl så länge man är ledig och barnledig, annars skulle det nog inte hända. Jag har bara slappat hela dagen och inte gjort någonting, det vettiga jag har gjort är väl att laga mat. Var inte hemma förns ungefär halv 6 imorse så jag är rätt sliten, seg och halvtrött. Men jag klagar inte så värst, hehe.

Kan ändå tycka att André kan komma hem nu! Saknar han sjukt mycket, fast saknar väl han bara ännu mer för att jag vet att jag inte kan få träffa honom då jag vill, i vilket fall så suger det hårt! Endast 4 dagar kvar, wohoo!

Påtala om någonting helt annat som jag tycker är lite förvånande för att vara jag är att jag har börjat lyssna på Lars Winnerbäck! När jag bodde med Ulf och så, så spelade han jämt Lars Winnerbäck men jag tyckte det sög getpung, men nu så kanske jag börjar få lite vuxenpoäng? haha nej inte vet jag, varje fall så har han är skön röst och härliga texter!

Men nu ska jag fortsätta slappa lite.


1 Kommentarer
Zabine:

Jag har skaffat mig en ny blogg http://mammabine.bloggplatsen.se/



SKRIVET DEN: 2011-07-10 KL: 19:38:07 URL: http://mammabine.bloggplatsen.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: