Ska vi göra nått äckligt, baby?
2012-02-14 / 13:00:56 / Min vardag

..men det kändes okej, när du visade mig hur man gör något äckligt, baby!


Vaknade halv 10 utan att kunna somna om, tänkte det var lika bra att kliva upp då jag inte vet då dom kommer och börjar tapetsera. Men dom har inte kommit ännu, så får se om det kanske bli imorgon. Vilket fall, alla hjärtansdag idag då, tycker inte den här dagen är så särskillt speciell men ska iallafall mysa med André ikväll men blir väl ingenting speciellt jämfört med andra kvällar :p

Annars så sitter jag just nu och lyssnar på musik, har nördat andra avenyn och funderar på om jag ska börja ta ner lite hyllor och sånt från väggarna. Fast jag kanske ska gå på affärn först? Hmm, känner mig lite lat, hehe. Får se vad som händer härnäst!

Nördar låten äckligt - ansiktet (därav min fina rubrik och fortsättningen efter, haha.) Lite rolig är den ändååå. Tänkte jag skulle knäppa lite kort på lägenheten så får ni se hur jag har det. Så får jag väl knäppa lite nya foton då dom tapetserat klart :)

Nu ska jag kila vidare och se om jag får något vettigt gjort!




Lucas fit for fight innan operationen han hade september!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: