here we go again!
2012-02-13 / 16:50:09 / Min vardag

Tjabba tjena hallååååå!

I'm back on track! Äntligen har fått en dator, så nu ska det börjas blogga igen! Skrev precis ett jätte långt inlägg men på något vänster så lyckades jag radera allt så får ge det ett nytt försök :)

Vad har hänt då? Ja egentligen inte allt för mycket intressant. Jag har hoppat av skolan och det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt det så nu sitter jag bara hemma och dör av tråkhet om dagarna! Vet inte riktigt vad jag vill göra, eller jo det vet jag men den planen gick ju som den gick! Så vad jag har i andrahandsval vette tusan. Tror inte jag kommer sätta mig bakom skolbänken igen på ett tag iallafall för det är jag för less på, så får se vad jag hittar på!

I vilket fall, i jul fick jag mig en ny kärlek! En 43 tum plasmatv utav min andra halva André! Lucas blev öst med  julklappar och han var mer en nöjd över allt han fick! hmm, vad har annars hänt som man kan berätta om?
Jo just! Var ju och kollade på Nordman den 27:e januari och fyfan var bra det var! Dom som känner mig vet att jag väntat evigheter på att få se honom och äntligen hade man ålder inne! Riktigt bra var det, så ni som inte var där missade allt för mycket :D

Just nu så håller jag egentligen på att städa men tog mig en paus för att kicka igång bloggandet! André kom dessutom hem till mig efter jobbet och när han insåg att jag höll på städa så bestämde han sig för att ta en tupplur. Så just nu ligger han och snarkar för fullt. Lucas har sin "pappa-vecka" så honom ser jag på söndag. Han har varit väldigt sjuk nu på senaste tiden, men endast på mina veckor :p ögonfluss, feber, förskyld m.m. Får hoppas han slipper allt som nu på ett bra tag! Annars växer han för fullt, tänka sig att han blir 3 år till sommar! Huga vad tiden bara flyger iväg!

Nä nu måste jag göra klart städningen så jag kan slappa resten utav kvällen :)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: