Fint väder = ingen dator
2011-07-28 / 21:52:40 / Min vardag

ooops! Nu har det tagit sådär lång tid igen, men anledning har jag faktiskt denna gång, min dator har cp:at sig och det är glapp i datorn för laddaren och dessutom så har det varit så underbart varmt och skönt ute så jag har inte ens suttit vid datorn utan bara kollat fb genom mobilen.
Men annars då, vad har hänt? Hmm jadu, förra veckan var jag ju barnledig och mesta dels av veckan spenderades med André, underbart! Vi var bland annat på bio och blev bjuden på middag av hans far och Lena. I söndags fick jag min lilla skrutt och i tisdags åkte vi upp till nordmaling och vi är fortfarande här. Min mamma och moster med flera campar ju nämligen här med husvagnen! Underbart att vara här, Lucas älskar att få vara ute hela dagarna långa och är inte inne en sekund ens typ! Han badar i havet, i polen, leker i lekparken och massa annat! Han stromtrivs med andra ord. Jag trivs faktiskt här också, fast man blir lätt uttråkad men det är skönt att bara va också. Dessutom slipper jag ju laga mat, haha!
André's semester slutade ju också denna vecka så han har nu börjat jobba och jag börjar jobba imorgon, jiiippii! Eller inte. Ska jobba 3 veckor på willys och ja jag hade ju hellre varit ledig men vem hade inte det. Nej nu ska jag surfa vidare och sedan göra någonting annat. Hoppas på lika fint väder imorgon med!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: