Tiden går men allting består
2011-09-20 / 13:18:45 / Min vardag

Jag vet inte hur mycket jag orkar längre. Jag vet inte om jag orkar låssas som att allt är okej längre, jag vet inte om jag orkar dra på läpparna till ett leende längre bara för att alla andra tror att det är okej. Jag saknar dig, det blir inte mindre för var dag som alla säger att man gör, jag saknar dig mer.


Annars då? Jo dagar flyter på. Just nu är jag på skolan, har hål. Efter skolan blir det att prommenera till dagmamman, hämta Lucas och sedan gå hem och laga mat och städa. Ska försöka komma i säng i tid idag också, får se hur det går. På fredag ska Lucas opereras för att han har pungbrock och en testikel som inte vandrat ner till pungen. Så det blir att fara ner till Sundsvall på torsdag eftermiddag för att sova där på hotell och kl 07.15 på fredagmorgon så ska Lucas opereras. Det går nog bra, är ju vanligt bland små pojkar att det här händer, så just nu känner jag mig inte nervös iallafall. Vilket fall så ska jag väl leta upp min näthandelslärare så han kan fylla i ett papper åt mig så jag får ledigt på fredag.

Hej så länge!




Har btw skaffat en liknade frisyr som denna!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: