Jag vill inte ses som en "partybrud", inte då och absolut inte nu.
2010-04-05 / 22:06:33 / Mina egna ord, mina känslor.

Jag har inte gjort så mycket sedan jag skrev sist. Har suttit vid datorn, hållt på lite med designen, inte nå mycket alls då jag inte känner mig så pepp på det. Ska snart stänga av datorn då och gå och lägga mig då Angelina och Wilma ska lägga sig och sova.


Jag sitter och kollar runt på facebook, nästan alla skriver att dom ska festa idag. Jag tänker, innan jag blev gravid så festade jag varje gång jag fick ett tillfälle, alltså varje dag jag var ledig från skolan, ibland tillochmed då jag hade skola. Men vad är det roliga med att festa hela tiden? Dom som är singel festar väl för att försöka hitta någon att bli kär i eller bara för att ha ett engångsknull. Men jag förstår inte det roliga egentligen, för det är ju samma visa varje gång, du gör iordning dig, dricker, spelar lite ölspel, dansar lite, det händer lite drama imellan åt, du äter fyllekäk sen somnar du. När jag går ut och dricker nu för tiden så ser jag verkligen fram emot det, eftersom jag inte sminkar mig så ofta då jag nästan bara är hemma hela tiden, så blir det extra roligt att kladda på lite mascara och kanske lite läppstift. Jag skulle inte vilja att någon kommer ihåg mig som en "partybrud". Att om Lucas frågar mig hur jag var i min ungdom och jag ska svara att jag var känd som en "partybrud"? Nej absolut inte, helt fel enligt mig. Med tanke på att dom flesta barnen ser upp till sina föräldrar utan att visa det så vill jag inte att Lucas ska ha sitt mål att bli som jag om jag var känd som en "partybrud".

Nu börjar jag babbla i nattmössan så jag ska ta mig en godnattryk och lägga mig i sängen, ska se om mamma har någon bok jag kan läsa.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: