finns min bästa vän någonstans? Kanske ska sluta leta....
2009-09-16 / 21:30:08 / Mina egna ord, mina känslor.

Du kan gärna höra av dig och säga som det är, så kan jag planera någonting annat istället för att få i mig falska förhoppningar. Ska man skita i det totalt? Kanske ska man ge upp hoppet...


Som ni kanske ser ovan så är jag irriterad, känns som man blir sviken gång på gång! Varför ska det vara så för?! Jag förstår mig inte på folk som säger en sak men verkar mena en helt annan sak. Jag har nog svårt att lita på folk nu men dom gör det ju bara ännu svårare att ens försöka.. Jag vill ha en bäste vän och visst jag kan inte få det hipp som happ bara sådär men om man inte ens försöker så kan det absolut inte bli något, särskillt inte om man redan har en!!!


Låter jävligt emo då när man läser det som står ovanför men det är nästan så att jag känner mig som så, eller nej inte som ett emo och inte dessperat utan det är så jag känner och jag är jävligt duktig på att förklara i ord hur jag känner sen att visa det, det är en helt annan sak för mig för det kan jag knappt. Till Mattias kan jag, men han måste få ur det från mig först, inget jag säger. Aja blir galen av att tänka på det här så ska lägga mina tankar på sidan hur det nu ska gå, så kanske någon vacker dag så går allt rätt, för så känns det inte nu..



Säg fan inte till mig att du vill ha en bästa vän då du redan har en! En sådan vän vill jag inte ha, när du säger så så visar det mig bara vem du är. För har man en bästa vän så vill man inte ha en ny för då kan man inte redan ha en bästa vän. Jag vill inte ha en vän som ljuger för mig och går bakom min rygg det har jag gått om....

2 Kommentarer
Rebecca:

Det lät inte roligt alls :( Något som kanske kan pigga upp är ett litet minne: När vi var på ÖoB varje dag en hel sommar och släppte maoam-papper i huvudet på folk som köpte korv. Vi klättrade uppför utsidan på rulltrappen och lekte kurragömma på jysk. Dom som jobbade där måste verkligen ha hatat oss!



SKRIVET DEN: 2009-09-16 KL: 22:07:41 URL: http://rebeccaei.blogg.se/
Elisabeth:

Men man kan ju alltid ha fler än en bästa vän:p Jag har flera stycken och ser alla som mina Bästa vänner fast på olika sätt:) Däremot så håller jag med dig om att vänner inte ljuger eller går bakom ryggen på varandra. Men jag hoppas du kommer hitta någon när man minst anar det verkar folk dyka upp:P;)



SKRIVET DEN: 2009-09-20 KL: 02:20:44



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: