Emovecka
2011-03-01 / 19:49:36 / Min vardag

Halloj.

Dagarna flyter på. Letar just nu efter en ny lägenhet, ska flytta till större så Lucas kan få ett eget rum. Så om någon vet någon som vill ha en lägenhet i Arnäsvall på 37 kvadratmeter så får ni gärna höra av er till mig!
Jag försöker även sälja mitt Wii + tillbehör så vet ni någon som är intresserad utav det så får ni gärna höra av er också!

Annars då, ja just nu är det Mattias vecka och jag försöker överleva vardagen typ. Har hamnat efter så sjukt mycket i skolan att jag knappt inte orkar ta tag i det. Vill hoppa av men ändå inte, så ska försöka kämpa lite till. Lov nästa vecka iallafall vilket känns sjukt skönt, plus att jag har Lucas så jag får mysa extra mycket med min gofis! Jag vet inte riktigt, men har tappat alla krafter till att orka bry mig, men dom återkommer snart hoppas jag för det behövs! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det händer inte så mycket i mitt liv direkt, förutom försöka överleva skolan och mysa med min lilla pojk.

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik, har ont i huvudet (vilket är väldigt ovanligt för att vara jag.) Äter lite bilar och dricker lite cola för att få mig själv att känna mig lite bättre, haha! Emo här kan jag ju lova. Skulle behöva noppra ögonbrynen men har inte riktigt orkat tagit tag i det, men är nästan ett måste då dom är för buskig nu. A jobbar dessutom kväll så inte får jag någon uppmuntran där heller..

nej tror jag ska göra något vettigare än att sitta här och slöa.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: