Nu börjar det på riktigt!
2011-07-03 / 00:42:19 / Min vardag

Hej!

Har hållt på som en galning nu och packa upp och haft mig! Är långt ifrån klar. Har idag hållt på med 7 sopsäckar med kläder, plus 1 väska och två icapåsar, har sorterat och vikt in i garderober. Vill ha upp barbordet och alla hyllor och sånt men måste nog vänta tills på måndag för min bror har min skruvar och sånt och jag har ingen borrmaskin. Iallafall så verkar Lucas trivas som fisken i vattnet här och det känns riktigt skönt! Har springer runt och leker och är ute på balkongen så fort det är någon som går förbi och står och skriker hej till alla, haha min lilla gofis!

Vid ungefär 5 tiden idag så gick jag och Lucas ner på Sibylla och fuskåt där, det uppskattades utav honom! Efter det så gick vi ner på "sommarfesten" och mötte upp Jessica och några till. Gick runt lite, dom drack öl fast jag håller mig nykter för jag vill inte att Lucas ska se mig full. Efter vi gått runt lite så gick vi hem till mig, bror och hans kompis kom och för ungefär 1½ timme sedan drog dom ner igen. Lucas gick och la sig strax efter tio och somnade som en stock, mammas lilla pojk! Ska väl alldeles strax gå och lägga mig också, man vet ju aldrig då han bestämmer sig för att vakna till imorgon.

André bilade ju ner till sthlm igår med nå vänner och for utomlands idag och jag saknar honom som en tok! Förstår inte hur jag ska klara mig en hel vecka utan honom innan jag får hem honom igen!! Dessutom så far ju Lucas till sin far imorgon, fast jag har turen att få tillbaka honom på fredag redan (jag och Mattias "byter" på söndagar) eller kanske till och med torsdag om jag har tur. Mattias ska ner till gbg och hälsa på sin syster så därför tar jag Lucas så han kan fara och hinna vara där lite längre. Men vad ska jag göra till Lucas kommer då? hmm.. Ja jag vet inte, försöka få iordning så det ser ut någolunda som ett hem här, just nu är allt lite huller om buller :)

Nej nu ska jag plocka undan lite och gå och lägga mig och mysa med kudden.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: