Det känns skönt att vara tillbaka!
2011-07-03 / 13:57:54 / Min vardag

"Du kan börja göra någonting åt det idag ifall att du vill ha en förändring"


Lucas ligger och sover sedan lite mer än två timmar sedan, så han lär förmodligen vakna snart! Idag fick jag sova till halv tio för Lucas så gjorde jag iordning lite frukost och lekte vi lite. Sedan hoppade vi in i duschen och därefter gick han och la sig. Har inte påbörjat att packa upp resten ännu utan drar ut på det lite, antingen börjar jag efter detta inlägg eller så gör jag det då Lucas har farit till Mattias. Lite lättare att hålla på då så slipper man hålla koll på vad trollungen gör, hehe.

Idag lär det inte hända allt för mycket, busa med Lucas så mycket som det går innan Mattias kommer och sedan fixa och trixa här hemma. Det värsta är ju att det känns ju inte som ett hem förns att man fått upp alla hyllor och allt sånt, så egentligen vill jag bara ha upp det nu, nu, nu! Men ja det får nog vänta tills imorgon. Kommer nog upp lite bilder på lägenheten då jag fått lite mer ordning här :)

Annars så ska jag gå och titta ifall att min skatt har vaknat så ska vi mysa och busa lite har jag bestämt!




Lucas badar, haha! Mamma hade ingen balja så Lucas tyckte en hink
passade lika bra!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: