Min lilla solstråle.
2011-01-13 / 13:35:23 / Min vardag

jag hatar morgon.

Jag vaknar nämligen inte av alarm längre, även fast telefonen ligger en milimeter från mitt öra. Lucas vaknar inte heller, så det slutade med att vi vaknade klockan halv 10 idag. Bra jobbat! Lucas var även vaken ett tag inatt och var hur pigg som helst.

Aja vi stannade hemma iallafall eftersom det gav inte så mycket för att att bege oss till skola/dagmamma. Jag har socmöte klockan 16.00 och är faktiskt en aning nervös över vad dom har att säga. Har varit borta rätt mycket från skolan pga att Lucas varit sjuk osv. Det mesta är ju faktiskt sjuktanmält så egentligen kan dom ju inte klaga, inte mitt fel att Lucas blir sjuk. Men ja man vet aldrig med dom. Min bror ska iallafall vara barnvakt åt Lucas så han slipper vara med på ett tråkigt möte, haha. Plus att mötet är precis vid middagstid och jag gillar inte att han ska äta allt försent.

Annars då, har varit hemma sen i tisdag, för jag började må skit. Mådde illa, kallsvettades, ont i kroppen osv. Fick även lov att be min bror hämta Lucas och vara barnvakt för jag orkade inte göra någonting utan låg bara helt död på soffan. Tror även Lucas märkte att jag inte mådde så bra, medans jag låg där död på soffan så sprang han omkring och lekte fast kom till mig och gav mig en kram lite nu och då. Även då min bror kom och hade klätt på honom ytterkläderna så kom han till mig, gav mig en kram sen gick att till Tobbe och vinkade hejdå till mig. Min lilla sötnöt.

Det var som nu också, då han skulle sova. Hade lagt honom på min säng för jag skulle fixa iordning hans. Så ser jag hur mysig han är så jag bestämde mig för att lägga mig brevid honom och vet ni vad han gör? Han lägger armarna omkring min hals, kramar om mig och somnar så. Jag höll på dö, mitt hjärta smälte och jag ville inte gå därifrån men fick lov för att ta hand om lite stök och så.

Jaja, jag sitter fortfarande i nattlinne så ska väl ta och göra någonting åt det, annat än möte lär det inte hända så mycket mer, förutom att A kommer att komma lite senare. Hoppas ni har en bra torsdag.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: