♥ Dag 20 – Den här månaden.
2011-01-13 / 14:48:00 / Min vardag

eftersom jag ligger efter med listan till mx, så gör jag listan nu fast på tidsinställda inlägg som kommer komma upp under idag och imorgon.

Hm den här månaden. Ja jag har inte så mycket planerat denna månad, förutom att gå i skola och vara med Lucas och kompisar och ja det gamla vanliga. Ska även ta tag i att framkalla kort på Lucas och skicka några till min farmor osv, men jag lyckas alltid dra ut på det av någon anledning? Inte direkt så att det är jobbigt. Skulle även vilja fara och kolla på idiolerna den 29:e men jag vet inte riktigt om det finns pengar till det, ska köpa mycket nya kläder till Lucas då hans börjar bli på gränsen till för små. Men skulle vara grymt att se Jay live, han röst ger en hörselorgasm om du frågar mig. Ska försöka ordna det där på något sätt då man inte får den möjligheten varje dag. Annars händer det inte så mycket mer i mitt roliga liv, hehe.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: