Uttråkad flicka
2011-02-02 / 21:40:42 / Min vardag

Bara för att jag känner mig lite extra snygg idag så bjuppar jag på ett inlägg!

hmm vad har hänt sen sist. Jadu inte mycket kan jag nog få påstå. Skolan rullar på, är sjukt less på skiten men kämpar på för fullt. Försover mig hit och dit pga att jag inte kan vakna av väckaren även fast jag har telefonen 3 milimeter från örat. Vilket fall så köpte jag en locktång idag, en sådan som gör vågiga lockar (eller vad man nu kallar det) så jag har lockat mitt hår ikväll i brist på annat och kan inget annat än att skryta om att det blev skit snyggt! Så just nu sitter jag och är lite små kär i mig själv, eller i mitt hår iallafall.

Lucas är hos sin far denna vecka. Då M kom och hämtade honom i söndags så hade lillskiten feber så hoppas det har gått över så han kan busa med far sin och mycket annat. Jag är iallafall förskyld och har en hosta som är långt ifrån mysig. Annars i veckan vet jag inte vad som händer, kanske utgång kanske inte vi får se. Mitt liv är inte så roligt, det är bara skola och ja skola typ. Bästa veckorna är då jag har Lucas som dessutom lärde sig säga pippi förra veckan. Ska försöka ladda upp ett videoklipp på honom, fast det får föresten bli nästa vecka då mitt internet suger och vi ska bo hos mamma nästa vecka för att vara barnvakt åt mina systrar eller ja åtminstonde en utav dom.

Föresten så gick ju min Iphone sönder förra veckan, vette tusan vad som hände med den men skärmen la bara av och ville inte som jag ville. Så jag har nu köpt en sonyericsson xperia någonting typ, haha. Allafall nu ska jag sluta babbla och göra någonting annat.



1 Kommentarer
enemelieenilsson:

snyggjänta! ser jättebra ut med håret(y) :)



SKRIVET DEN: 2011-02-22 KL: 19:26:09 URL: http://enemelieenilsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: