Skolless.
2011-02-07 / 12:14:06 / Min vardag

Hej.

Sitter just nu på skolan och har näthandel. Börjar bli riktigt less på skolan och orkar näst intill inte göra nått på lektionerna, särskillt inte då vi har någonting med dator.. Jag vill tjäna mina egna pengar inte vara beroende av soc, det suger! Men är glad att det finns något som soc annars hade jag inte klarat mig ifall jag inte hade sökt jobb dåra. I vilket fall så vill jag ju ha ett gymnasiebetyg och jag vill uppleva studenten men just nu känns allt lite extra jobbigt. Jag vill dessutom ha körkortet, skulle underlätta sistuationen mycket mer!

Fick Lucas igår och han gör mig alltid på bättre humör, behöver bara tigga lite pussar utav honom så blir allt mycket bättre. 

Vad som händer denna vecka är fortfarande okänt, förutom skola/dagmamma. Ska mysa extra mycket med min lilla plutt. Just det vi ska bo hemma hos mamma denna vecka för att mamma ska ha systrarna denna vecka. (är egentligen deras pappas vecka men han ska till fjälls så dom ska vara hos mamma men eftersom mamma jobbar så ska jag vara där och vara barnvakt medans mamma jobbar. Fast lucas klagar nog inte för fem öre så mycket som han tycker om angelina, han är ju hellre med henne än mig, haha.


Helgen började med att jag for till Nathalie direkt efter skolan i fredags, sen så färgade jag hennes hår och det vart så jäkla bra! Hon har rött hår, men hennes toppar har aldrig velat blivit riktigt rött men så hade hon köpt nån ny typ av hårfärg denna gång och det blev hur rött som helst och skitsnyggt! Allafall vi började fixa oss och smådricka lite tills att J kom och hämta oss och vi for hem till han. Kvällen slutade väldigt tidigt för mig då jag fick hem vid 02 tiden, i vanliga fall kan vi hålla igång till 09.00 på morgon, men jag satt och gäspade så himla mycket den sista timmen att jag gick hem till A istället. Sen på lördagen tog jag det bara lugnt hela dagen och på söndag så for jag hem till mamma vid fyra tiden sen kom min bebis.

Nu ska jag försöka göra någonting nyttigt utav vad som är kvar av denna lektion.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: