Jag är lyckligast med er
2011-04-23 / 23:29:18 / Min vardag

Hej.

Sitter nu hos mamma och lyssnar på musik. Lucas var lite tjurig och somnade inte förns en timme sedan men tur det är helg så det är inte hela världen. Allafall igår så jag, Lucas och André bortbjudna på middag hos Jessica&Robert. Hade en jätte trevlig kväll med grillning, kubb, studsmatta och kortspel! Jag och Lucas var hemma hos mamma runt halv 1, han somnade vid halv 8 hos robert och sedan var han vaken under bilresan hem och somnade då vi kom hem :) min duktiga lilla skit! Allafall nu har man lov och imorgon var Lucas till sin far så jag kommer att ha ett barnfritt lov och helt ärligt så är det skönt, då kan jag sova ut, få bort allt jag ligger efter med i skolan och bara vila upp mina krafter! Har ingenting planerat än så länge på lovet förutom att göra så mycket som möjligt med det jag ligger efter i skolan, så det är bara att vänta och se vad som händer. André jobbar ju dessutom eftermiddag och det tycker jag är dåligt, hehe. Han hade sin lediga vecka denna vecka, men nog ska jag se honom extra mycket till veckan ändå!

I torsdags så var jag ut med Nathalie, Elin och Linn(?). Vi far först hos Peter och därefter drog vi på Olles, jag hade även turen med mig att André var närvarande nästan hela kvällen! Träffade även min mor på Olles, haha! Vi sket i harrys för att slippa alla "småbarn" också träffar jag min mamma istället, hehe. Äh vafan fick ju gratis drinkar och så av mammas kille så jag klagar inte! Vilket fall så var det en av dom bästa kvällarna i mitt liv, fast anledningen till det skippar jag att berätta, hehe.

Jag har gjort en intresseanmälan på en trea som jag hoppas på att jag få, isf blir det flytt den 1 juli så håll tummarna för mig, sista anmälningsdagen är på tisdag och det är endast jag som är intresserad utav den, hitills. Idag är jag lycklig, jag mår så jävla bra! Har en underbar familj/släkt, har en son som jag avgudar och inte kan få nog utav, har vänner som förgyller min vardag och jag har André. Jag är extremt lycklig med André, jag kan inte få ut han ur mitt huvud (vilket kan vara lite jobbigt ibland, för jag saknar honom innan han ens har farit ifrån mig!!), jag älskar min son till världens ände och tillbaka tusen gånger om! Hur har jag överlevt utan dessa människor?

Tycker André kan komma hit och mysa med mig nu, fast han är på något äventyr eller liknande så det går ju icke. Ska nog lägga mig snart brevid min ögonsten, bara jag har han så klarar jag allt!

Hmm, mina inlägg blir alltid så himla röriga haha, fast ja så går det då man nästintill aldrig skriver längre. Men ja jag ska ta mig en funderare på att kanske lägga mig såå höööörs!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: