babbelbabbel
2011-04-10 / 13:05:10 / Min vardag

Halloj!

Just nu ligger min pluppis och sover, efter att han sovit klart så ska vi ta oss en dusch och sedan ska jag passa på att mysa extra mycket med honom innan han far till sin pappa.

Denna vecka har varit väldigt chill, slutat tidigt alla dagar förutom i måndags. Ligger efter i skolan så måste ta tag i det, men jag är så jäkla skolless att jag inte vet vart jag ska he mig! Men det är bara bita ihop, det är ju trots allt inte länge kvar tills sommarlovet spricker ut! Allafall, min hemnyckel är borta dessutom (hur lyckas jag?!), jag hoppas på att jag råkar låsa in den i skåpet som förra gången. hmm, ja det återstår att se på måndag. Annars kommer jag inte in i lägenheten!!

Jag har även köpt mig en ny mobil, SonyEricsson Arc and i love it! Ångrar mig inte fem före att jag köpte mig den, kan inte sluta pillra med den :) Försöker lära mig hur man gör sina egna appar och allt sånt där skit men gud så krångligt det är, får be André om hjälp, han är ju nörd med sin mobil så förhoppningsvis så kan han det där. Haha intressant att veta va? Vet inte hur många gånger jag har loggat in på bloggen för att skriva någonting men då man ska börja skriva så ba nej, kommer inte på någonting att skriva så loggar man ut igen. Aja det är som det är.

Är dessutom sjukt besviken på en vän till mig, eller ja jag vet inte om jag kan kalla henne vän längre heller. Äh gud vad jag svamlar!

Föresten så var jag och Mattias med Lucas på knasiga kojjan förra veckan och Lucas tyckte det var riktigt roligt. Fast han är så gay i dammsugaren så när dom började dammsuga därinne så var dammsugaren mycket mer intressantare :P haha, knäppis.

jaa annars så väntar jag bara på att tre månader så ska gå (eller att nån vill ha min lägenhet) så jag kan få flytta till en trea så lillpluppis kan få ett eget rum!

Aja nu ska jag sluta svamla och göra förhoppningsvis någonting nyttigare än att sitta här, hehe!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: