You were heavens gift to the world.
2010-10-26 / 22:27:51 / Min vardag

idag försovde jag mig, IGEN! Jag vaknar inte av väckaren längre så ja jag vaknade imorse och tänkte "hm någonting som inte stämmer". Gick upp kollade på klockan, 10 i 10! Jahapp, var bara att ringa mamma och kolla om hon kunde skjutsa in mig. Hade prov på morgonen som jag nu hade missat pga att jag försovit mig så jag ringde och sjukanmälde mig (annars får jag inte göra provet om jag inte har giltig frånvaro). Mamma kom och hämta mig och skjutsa mig till skolan, hallå är jag dum i huvudet eller? Sjukanmäler man sig innan tolv så är man ju "sjuk" hela dagen, så vafan for jag till skolan för? + att jag hade ju bara en lektion kvar! Aja for på skolan i vilket fall vilket var onödigt.

Efter skolan umgicks jag med Jessica, unnade mig själv med ett maxmål. Vi for hem till henne och kollade på gamla videos från då vi gick i åttan tror jag det var. haha pinsamt hur man betedde sig då, haha!

Allafall imorgon ska jag troligtvis ut med Nathalie och några till. Har börjat gått ut nu väldigt mycket sen jag blev singel, men what the fuck, vad ska jag annars göra då jag inte har lucas :) På tala om Lucas så saknar jag honom upp till tusen, tur att jag har lov nästa vecka då jag har honom så jag kan umgås med honom hela dagarna, min lilla plutt.

Gud vad min blogg är tråkig, måste fixa en kamera så jag kan lägga in bilder, aja nu har jag gjort en liten uppdatering så återkommer.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: