Nya tag, nya möjligheter.
2010-10-17 / 18:02:18 / Min vardag

Hej!

Nu tänker jag göra ett försök. Har varit på latsidan gällande internet, eller nej det har jag egentligen inte utan det är så att jag hatar att ringa sånna samtal, så jag lägger dom alltid på sidan för att jag hatar att ringa, haha! Har försökt få mamma att göra det men hon vill ju såklart att jag ska lära mig ringa. Allafall nu är det så att mamma har ett mobilt bredband som gick ut för ett tag sedan så hon ska ringa och aktivera det igen så jag kan få det. Anledningen till att hon nu ska ringa är för att hon ska byta boxer kort och då ska jag få ta hennes och "beställer" hon rätt så mycket på en gång så finns det ju en chans att man kan få det lite billigare :)

Sen då vad har hänt sen sist jag var som mest aktiv med att blogga? Som ni nog förstår så kan ju Lucas gå och han är så himla duktig. Han var lite feg i början på att släppa än fast han kunde gå själv, men han väntade tills att han blev riktigt säker så släppte han och började gå. I början så ville han inte göra någonting annat än att gå, haha! Han kunde gå runt, runt, runt i en cirkel. Allafall han har lärt sig lite ord som:

Däh = där
Dadda = pappa
mama = mamma
Itta - Titta
Tisse = kisse

Ja det är nog allt, vad jag kan komma på iallafall. Vi är just nu hemma hos mamma och Lucas kom till mig idag efter att ha varit hos sin pappa i en vecka. Så jag har tagit igen alla pussar och kramar jag missat och lekt för fulla muggar med min lilla prins. Vi har nästan precis ätit och ska snart börja dra oss hemmåt och göra kväll för Lucas så han orkar att följa med mig på skolan :)

I fredags var jag ut med Veran, Sandra, Jimi, Tobbe, Simon, Östen och många fler och hade en väldigt rolig kväll ute på harrys. Sen igår så for jag hem till mamma för att jag var lat att göra mat till mig själv (som vanligt) så for jag dit och åt och bestämde mig för att även sova över här. Så gårdagen var inte så intressant, såg typ bara på film och tog det lugnt. Sen så idag kom Lucas vid halv 2 ungefär och sedan dess har jag busat med honom.

Jag kan ju blogga ganska ofta på skolan också eftersom jag har tillgång till en dator 1-2 ggr per dag så, enda tråkiga är att min kamera är sönder så ska försöka fixa det så det blir lite roligare att läsa och följa genom både bilder och text.

Men nu ska jag byta skitblöjja på Lucas (trevlig info:)) sen så ska jag checka med min mor så vi kan åka hem.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: