jag hatar rubriker ibland :)
2010-10-19 / 10:36:48 / Min vardag

Sitter just nu i biblioteket och har hål. Jag har minst ett hål om dagen pga att jag klarat massa ämnen redan. Det är faktiskt riktigt drygt i vissa fall då det inte finns så mycket att göra, menmen. Det har inte hunnit hänt så mycket ännu utan jag har endast haft turism hitills. Vi har snart lunch och sedan så jag bild och sen slutar jag så då ska jag ner på stan och göra lite ärenden sen ska jag fara och hämta min guldklimp hos dagmamman.

Igår så for vi och åt hos mamma och jag vet inte om vi ska göra det idag också eller om vi far hem, skulle ju faktiskt behöva tvätta och städa. Allafall ska träna lite på prov som vi har nu i veckan, så återkommer jag.

 

Min älskade syster & min älskade son :)


1 Kommentarer
evelina:

<3



SKRIVET DEN: 2010-10-19 KL: 15:58:54 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: