Blogglusten försvinner allt mer.
2010-10-25 / 18:54:03 / Min vardag

jag har kommit på att jag är ingen bra blogerska, haha!

Ena sekunden vet jag precis vad jag ska skriva medans andra sekunden så vet jag inte alls så det slutar med att jag skiter i det. Allafall började 11.40 idag men försovde mig så jag missa bussen så mamma skjutsa in mig, hade näthandel och svenska. Imorgon så har vi prov i turism och jag känner att det kommer gå åt helvete som typ alla andra prov. Känner mig dum i huvudet som får inte in nått av det som jag tränar på.

Annars då, Lucas är hos Mattias denna vecka så jag är alldeless själv. Nästa vecka är det lov inklusive min födelsedag och jag har lucas den veckan vilket jag tycker är awesome med tanke på att jag är ledig en vecka från skolan så jag kan umgås med min son hur mycket som helst. Annars händer det inte så mycket mer i mitt liv är helt enkelt 40 år varannan vecka och snart 19 år andra veckorna. Med det menar jag att dom veckorna jag är 40 år så har jag lucas och 19 då är lucas med mattias. Haha jag är ju störd.

Aja har inte så mycket mer att tillägga för tillfället, har ingen lust till att blogga längre.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: