Meningslöst
2010-11-19 / 13:10:22 / Min vardag

jag tycker inte det är lika roligt att skriva här längre, jag vet inte men det känns som jag inte har något att skriva om längre. När det egentligen borde vara tvärtom, mycket har hänt i mitt liv sen jag var aktiv med bloggen, Lucas har utvecklas så mycket så det bara skriker om det. Men jag har tappat blogglusten, vilket är tråkigt för det är ju kul att gå tillbaka sen om några år och se vad jag skrivit men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag loggar in hela tiden påbörjar ett inlägg men sen raderar jag det och skiter i att skriva och loggar ut, hela tiden gör jag så.

Men jag ska se om jag orkar uppdatera i helgen annars ska jag försöka på mig en ny design på söndag och se om det blir nå roligare, har ju dessutom ingen kamera och det är väldigt trisst. Men vi ser väl, förhoppningsvis så kommer glöden tillbaka inom sin tid.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: