Bästa veckan på länge!
2010-11-07 / 11:42:51 / Min vardag

Hej!

Sitter just nu och spenderar lite tid framför datorn. Lucas har precis gått och lagt sig så jag passar på att sitta här och lata mig lite. Ska snart börja packa ihop Lucas grejjor och så som han ska ha med till sin pappa. Vid 1 ska vi till min kompis och fira henne, hon fyller egentligen år på tisdag men det firas idag. Annars då? Jag och Lucas for till kramfors i torsdags och var där tills igår, igår så fyllde jag år så min släkt och vänner var här och firade mig. Känns lite overkligt att vara 19 år, nästa år 20. Känns som jag fortfarande är 16, haha! Nej men det känns lite overkligt att man hamnar i vuxenvärlden och inte i ungdomens. Ja jag babblar för mycket, haha!

Har nu haft lov i en vecka och känns overkligt att jag har skola imorgon. Känns som jag är mammaledig nu då jag har haft lucas samtidigt som jag haft lov. Men jag har haft ett underbar lov trots att jag somnat tidigast 2 varje kväll och klivit upp 6-8 varje morgon, haha! Får skylla mig själv som lägger mig sent då jag vet att Lucas vaknar tidigt. Känns som jag kommer sova bort nästa helg, sova ska jag definitivt göra iallfall.

Ja jag babblar på mest om allt och ingenting, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tråkigt då jag inte har några nya bilder att lägga ut och så. Men nu ska jag kika vidare på internet så höres vi!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: