Katt ges bort!
2010-05-09 / 12:07:54 / Min vardag

Hej!

Gud vad jag har blivit värdelös på att blogga på den senaste tiden, har som tappat lusten litegrann. Men den återkommer med sin tid. Ska ju till stockholm om 3 dagar, far på onsdag kväll och då tänkte jag flörta lite med mamma så jag kan ta med hennes lilla laptop och hennes mobila bredband så ska jag försöka vara flitig med att blogga och lägga in bilder. Har ju fortfarande inte lagt in bilder sen i torsdags då jag var ute och lekte med Lotus och Lucas.

Igår så började dagen med att jag satt mig vid datorn en sväng sen då Lucas somnade så började jag städa. Jag rensade bort alla vinterkläder och dylikt och bar ner dom i källaren, jag rensade tvätten så att det bara är att he in i tvättmaskinen sen, vill ju ha bort all tvätt då vi far till stockholm så man inte kommer hem till värsta berget av tvätt för tro mig det har vi redan haha. Sen så dammtorka jag hela lägenheten, "skurade" toan och handfatet, diskade, dammsög och skurade. Blev så otroligt less igår då jag upptäckte Nelly (kattmamman) kissade bakom tv:n ännu en gång. Vi har ju gett bort kattungarna eller två av dom och en kvar. Så är det någon som vill ha den eller vet någon som vill så hojta gärna till! Sen vid halv 6 kom mamma och hämtade mig och Lucas för jag skulle vara barnvakt så mamma kunde gå ut och roa sig. Så for vi till min moster och hämtade lillsyrran, jag åt även pizza där eftersom jag inte hunnit äta själv då jag har haft fullt upp med städningen. Sen så for vi på affärn så jag kunde köpa lite gröt och annan mat till Lucas. Sen så for vi hem till mamma, hann även gå på två promenader med Lotus. Mamma kom hem redan vid 1 och jag var fortfarande vaken, delade säng med mamma och min lillasyster men det gick absolut inte att sova med dom för mamma snarkar som en gris och Angelina "smaskade" så jag gick och la mig någon annanstans då jag somnade som en stock vid halv 3. Strax efter nio klev jag upp gjorde lite gröt till Lucas och sedan gick han och la sig då gick jag och Angelina ut med Lotus och nu har vi precis ätit frukost.

Vad som händer senare idag vet jag inte riktigt, har tänkt att skriva mig en liten komihåg lista så jag inte glömmer någonting viktigt till stockholmsresan, vore ju lite illa att glömma någonting som Lucas verkligen behöver och jag som är så glömsk och blir så virrig då jag ska packa så är det verkligen behövligt, hehe. Allafall nu ska jag kika lite internet innan min lilla skatt vaknar till liv.




såhär ser katten ut :)


1 Kommentarer
Isabelle:

Hej! Isabelle här, är det en pojke eller flicka? Jag bor ju bara några hus ovanför dig så jag kan hämta den nästan närsomhelst isåfall. Är väldigt intresserad! ^^



SKRIVET DEN: 2010-05-09 KL: 13:36:40 URL: http://isawsome.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: