Hos mamma
2010-05-05 / 19:10:42 / Min vardag

Halloj!

Dagen började med att jag klev upp vid halv tio. Lekte lite med Lucas och kikade dator osv. När klockan närmade sig halv två så packade jag grejjor till Lucas, klädde på honom och mig själv och satt ner honom i vagnen och därefter gick ner till bussen. Tog den in till stan, väntade ca 10 min på en annan buss till mamma. For på Ö&B en sväng för att köpa tvättlappar och sedan dess har jag gjort mat, lekt med Lucas, matat Lucas och ja ni fattar.

Är hemma hos mamma och är barnvakt för att mamma jobbar tills imorgon. Annars händer inte så mycket, ska se på andra avenyn som börjar klockan 21.00.

Allafall har inte så mycket mer att berätta då jag inte har gjort så mycket mer men jag återkommer väl då det händer någonting, hehe.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: