Hemma igen.
2010-05-09 / 21:28:04 / Min vardag

Halloj.

Kom hem från mamma för unge för 1½ timme sedan. Mattias är inte hemma utan har farit till Husum fram och tillbaka då hans bror ville ha lite sällskap. Sedan efter att jag kom hem från mamma har jag lagt Lucas, diskat, plockat undan lite och gått ut med sopor, roligt va? hehe. Just nu sitter jag och kikar runt på internet och inväntar att Mattias ska komma hem. Vi har tänkt att se Avatar då vi inte har sett den ännu men nu börjar jag bli lite osäker på om jag kommer orka, klockan är ju snart halv 10 och han är inte hemma och den är 2 timmar & 40 min lång och jag ska upp tidigt imorgon för jag måste fara till park och söka skola. Så får se vad han säger då han kommer hem hur vi gör som, om vi ser den nu eller imorgon.

Vi far ju som sagt till stockholm på onsdag. Påvägen hem nu idag så ringde Ulf till mamma och sa att min syster behöva legg och då frågade jag bara om inte föräldrar kan intyga men då kom jag ju på att då kommer hon inte hem därifrån, haha! Men dom skulle kika hur det är som och annars skaffa ett "sistaminutenpass" eller vad det nu heter för något, vi ser hur det där blir förhoppningsvis löser det sig.

Men nu tänker jag göra någonting nyttigare än att sitta här och slöa.

1 Kommentarer
Chicmommy:

Hejsan!

Mitt namn är Fata och jag håller på med ett projekt om unga mammor. Nu undrar jag om du vill ställa upp med en kort berättelse om det bästa/värsta som du varit med om under graviditeten/förlossningen/tiden som mamma.

Det är ganska så bråttom så jag skulle behöva ditt svar snarast.

Vänliga hälsningar och tack på förhand



SKRIVET DEN: 2010-05-18 KL: 17:53:49 URL: http://chicmommy.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: