Härliga sol.
2010-05-06 / 09:19:11 / Min vardag

Godmorgon!


Solen skiner och det grymt varmt ute!
Imorse så vaknade Lucas halv sju, han har sovit hela natten om man inte räknar med att Angelina råkade väcka honom mellan 21.00-22.00 igårkväll. Angelina tog upp han imorse och jag låg och lata mig lite i sängen innan jag klev upp. Gjorde iordning lite frukost åt Angelina och tog lite yougurt till mig själv. Sedan kom mamma för att hämta mina systrar och min ena bror för att lämna dom på skolan sedan tillbaka till jobbet igen. Efter att dom hade farit så tog jag av Lucas sin pyjamas och tog på han andra kläder plus utekläder, satt han i vagnen och tog ut Lotus (mammas hund) på en promenad. Vi är nu hemma igen och Lucas kommer nog vilja sova när som helst, just nu sitter han och leker på golvet. Måste kika på han lite nu och då för att se vart han tar vägen och att han inte gör något hyss :) Annars då Lucas har somnat så tänkte jag ta Lotus på en liten promenad utan vagnen, lite jobbigt med vagn tycker jag då man är ute och går med en hund men men det ordnar sig.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, hade tänkt att ta med lucas till lekparken lite senare idag så han får gunga och så sen så kommer inte mamma och dom hem förns vid 2 tiden. Mattias är hemma och han börjar jobba vid 12 så det är vad han kommer att göra. Eftersom att jag tog bussen hit till mamma för att hon jobbade så hon kunde inte hämta mig så måste jag ta bussen hem idag eftersom vi inte har lucas bilbarnstol så ja vi får helt enkelt se då vi far hemåt.

Nu ska jag ta och busa med min lilla älskling och sedan lägga honom så han får sova lite.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: