Bloggtorkan verkar vara över
2010-05-03 / 15:38:39 / Min vardag

Helloj!

Var ett tag sedan jag skrev, men har varken haft lusten och inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Men allafall vad har hänt sedan jag skrev sist då? Jadu, i torsdags så var vi och firade min syster som fyllde år fast hon fyllde egenligen år på fredagen men eftersom att hon fyller år på sista april så firar vi aldrig henne på den självaste dagen då alla gör någonting "speciellt" på sista april. Sedan hände det inte så mycket mer. I fredags så kom Helle, Daniel och Johanna hit och vi grillade och spelade lite spel, senare mot kvällen så for vi upp till husum och festade lite. På lördagen så hämtade jag och Mattias Lucas hos hans farmor vid 6 tiden och sedan så följde jag med Helle och var chafför med henne. Såg grymt snygga bilar och ångrar att jag inte hade med mig någon kamera. Var inte hemma förns halv 4 på lördag kväll eller man kanske ska säga söndags morgon. Igår så gjorde vi inte allt för mycket, utan Mattias jobbade och ja sen satt vi mest vid tv:n och lekte med Lucas såklart.

Idag så sovde jag till 12! Mattias ska inte vara ledig! Haha misstolka mig inte nu, utan varje gång han är ledig (händer även då han jobbar men inte att jag sover lika länge.) så kliver han upp med Lucas och det blir knäppt tyst i sovrummet och jag bara sover och sover. Haha, allafall skulle egentligen träffa Stina idag men det blev inte av, så jag kommer nog bara vara hemma. Skulle behöva fara och köpa lite kattmat och annat smått som behövs. Annars idag så händer det inte mycket..

Ungefär för en vecka sedan så satt jag och Mattias och kollade runt på olika priser för tåg och så inför resan till stockholm nästa vecka. & vi insåg hur mycket pengar vi skulle tjäna in genom att åka bussen så jag slog en pling till Ulf för att berätta att vi känner att vi tjänar in mycket pengar på att åka bussen istället. Men han tyckte vi skulle ta flyg istället för att det går så mycket fortare och så mycket enklare då vi har Lucas. Men jag förklarade att vi känner att vi inte riktigt har pengarna till det. Men vet ni vad? Nu har Ulf beställt flygbiljetter tills nästa vecka och han bjöd mig, Mattias och Lucas på flygresan tur & retur! Hur snällt som helst och man känner sig faktiskt lite lättad över att vi tar flyg istället för att sitta på en buss i 7-8 timmar men en rastlös liten bebis :)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: