What comes around, goes around.
2010-03-03 / 13:12:21 / Min vardag

Hej!

Igår så var vi som sagt hos min bror jimi och hans tjej lilian. Blev bjuden på middag och blev lite wii spelande och så klippte jag min bror. Vi kom hem vid halv 1 och det var bara att lägga sig för att sova.


Idag så blev jag väckt av Lucas vid klockan 7 men jag och Lucas låg och drog oss till halv 9 innan vi klev upp. VI busade och jag åt frukost sen vid halv tio fick han lite mat och sedan somnade han. Jag satt mig och kollade på lite desperate housewives sedan vid 11 bestämde jag mig för att börja städa. Mattias som är ledig idag (woho) lät jag sova tills att han klev upp precis då jag hade tänkt att börja städa. Så nu har vi städat klart, eller ah näst intill har lämnat kvar sovrummet eftersom vi har så grymt mycket tvätt att ta hand om, nästan så att man kan bada i det inne i sovrummet. Ska ta itu med nu då vi har tvätttid som började för 10 min sedan, hehe. Mattias har precis plockat "ihop" Wii och precis hett in det i tv:n och håller på med det. Lucas sov hela 3 timmar så han vaknade för ungefär en halvtimme sedan och går nu runt i gåstolen och ser nöjd ut, sötnosen min.

Men nu måste jag verkligen sticka ner till tvättstugan så vi får lite rena kläder, återkommer sedan.

1 Kommentarer
LISOU:

Hej, alltbra? :)



SKRIVET DEN: 2010-03-03 KL: 23:52:19 URL: http://lisou.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: