VARDAGSBABBEL,
2010-03-18 / 10:20:19 / Min vardag

Jag och Lucas sitter här i våran ensamhet och har nyss busat som aldrig förr. Just nu sitter han och leker med sina leksaker. Vi ska senare följa med Jessica till Sofie och även köpa mat till Lucas. Sedan längtar vi även till nästa vecka då Mattias är ledig nästan hela veckan, skönt. Vi saknar ju att ha honom hemma. Man märker även att Lucas inte alls är lika mamma kär längre som han var under tiden jag ammade. Vilket är både skönt för mig och för Mattias eftersom Mattias knappt fick hålla i honom då han var trött eller hungrig då var det bara jag som dög. Men nu så är han nästan mer pappakär än mammakär, haha.


Jag och Lucas sitter och dunkar nordman. Väntar på att Jessica ska höra av sig även Mattias. Finns inte allt för mycket att göra om dagarna. Föresten igår så ansökte vi om dagis till Lucas och vi hoppas på att få det som är precis vid min skola så att jag bara kan släppa av honom då jag far till skolan. Men dom som bor i stan har förträde eller vad man ska säga, men förhoppningsvis är det inte många som ansöker dit, hehe. Men huvudsaken det inte blir något fel så att vi står utan dagis då jag börjar skolan för då skulle jag inte veta vad jag skulle göra. Längtar tills jag börjar skolan så jag kan börja få en rutin om dagen och inte bara vara hemma hela dagarna. Det är faktiskt väldigt uttråkande i längden än fast jag har världens sötaste pojke som håller mig sällskap om dagarna. Men jag ska iallafall njuta så länge det varar för vipps så är jag i skolan och sitter där och ångrar mig om att jag sa att ville gå i skola, haha. Men en gymnasieutbildning ska jag ha iallafall. Måste ta mig till Bauer för att be om mina betyg så jag gå till park och söka till en linje. För jag har inte lust att göra om ämnerna jag gjorde klart på Bauer.

Nej nu ska jag sluta babbla på och ta mig och göra någonting.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: