Vad ska vi hitta på?
2010-03-01 / 10:34:41 / Min vardag

Hej!


Idag klev jag upp vid klockan 9 och har inte gjort så mycket sen dess, det gamla vanlig. Ätit frukost, matat Lucas, lagt Lucas och nu sitter jag och funderar på vad man ska hitta på idag. Jag vill inte bara vara hemma idag men det kommer väl sluta med det iallafall. Mattias jobbar ju som vanligt och jag vette tusan vad jag och Lucas ska hitta på. Är less på denna snö nu så jag tycker att den kan försvinna fort!

Mattias ringde nu och nu måste jag in till stan iallafall, vi har slut på mjölk. Jobbigt att fara in till stan, hehe. Får se om det är någon som har lust att göra mig sällskap i stan. Tråkigt att gå själv. Men ja jag ska väl plocka bort lite här hemma och försöka hitta på någonting.


Ps. Arkivet och allt sådant hittar ni längst ner på bloggen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: