VAD BLIR DET FÖR MAT?
2010-03-31 / 17:59:04 / Min vardag

Jag sitter här vid datorn, lyssnar på lite musik. Känner mig grymt hungrig och funderar på vad jag ska laga för mat men känner mig inte sugen på någonting förutom en pizza eller en hamburgare, haha! Får se hur det där blir, skickade ett sms till Mattias och frågade vad jag ska göra för mat men han har inte svarat, hoppas han gör det snart så jag kan börja med maten. Allafall skulle ju egentligen till stan idag men det blev inte så för att jag skulle lämna in papper till försäkringskassan men behövde även Mattias underskrift så det får vänta till imorgon då Mattias är ledig. Nathalie kom hit en sväng och jag färgade hennes hår, skulle bli svart men blev svart/blått/ lila ungefär, hehe. Så spelade vi lite Wii, satt och snackade och sen for hon hem, hon skulle beställa kebabrulle så jag skyller på henne att jag blev sugen på hamburgare och dylikt. Lucas ligger och sover, måste väcka honom efter att jag skrivit klart så han somnar i tid ikväll.


1 Kommentarer
Carro - Halies mamma:

Coolt, ser att ni bor i jimmys gamla lägenhet. Kanske har fel . Samma tapeter osv iaf:)



SKRIVET DEN: 2010-03-31 KL: 20:35:00 URL: http://haliesmamma.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: