That's just the way it is.
2010-03-07 / 11:13:29 / Min vardag

Hej!

Igår så började dagen med att jag klev upp halv tolv!
Mattias började inte förns vid elva och Lucas somnade vid halv tio ungefär så jag och han låg och sov till halv tolv. Efter att jag vaknat till lite så började jag vika tvätt, städa undan och diska. Egentligen skulle Mattias vika tvätten men jag kunde inte låta bli eftersom det såg så förjävligt ut!

Sedan efter middag gick jag och Lucas och hälsade på Linda och Mariah, vi gjorde inte allt för mycket och jag gick hem vid halv åtta eftersom Lucas var så himla trött. Sedan då vi kom hem strax efter åtta så var Lucas ovanligt gnällig, antingen är det en tand som är på g eller så är det han rumpa som håller på krångla igen, får massa utslag hur lätt som helst! Efter att Lucas somnade vid halv tio så såg jag och Mattias på en film, "EdTV" tror jag den hette, helt okej film. Sedan efter filmen var slut så var klockan tolv och jag kunde inte låta bli att spela lite Wii och Mattias satt sig vid datorn. Sen när klockan närmade sig halv ett så stängde jag av Wii men fastnade med kattungarna istället. Så strax efter ett gick jag och la mig. Tur att Lucas bestämde sig för att ta en sovmorgon så han vaknade vid kvart över nio.

Snart kommer min lillasyster på besök och Mattias ska gå till jobbet alldelless strax. Så nu ska jag ta och göra någonting annat.

1 Kommentarer
Jennie:

sv: men det kommer nog nått ^^.

idag ska jag till arbetsförmedlingen -.- och sen träffa en kompis :)



allt bra idag?krma



SKRIVET DEN: 2010-03-08 KL: 09:44:55 URL: http://jennsiii.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: