STOCKHOLMRESA
2010-03-18 / 09:38:12 / Min vardag

Godmorgon!

Jag har varit vaken sedan klockan halv åtta ungefär och har ätit frukost med Mattias som har farit och jobbat för 45 min sedan ungefär. Igår så satt vi och planera resan inför stockholm. Vi ska ju nämligen fara på kryssning som jag nämnde tidigare och då ska vi ha betalt resan för kryssningen senast den 1 april och det börjar ju dra ihop sig nu. Så vi satt och kollade på hur vi skulle ta oss dit ner och vi vill ju helst inte ta bussen utan då tar vi hellre tåg men så kollade vi upp priser för flyg och det kommer kosta oss mindre än att vi tar tåg eftersom vi kommer få det billigare för att Mattias pappa har någon bonus och att vi är ungdommar och om vi bokar oss själva för sen ringer för att boka in Lucas då får vi rabatt på det också. Jag är inte så jätte duktig på att förklara men jag hoppas ni förstår. Så vi kommer nog att åka flyg dit ner vilket känns jätte roligt. Det var jätte länge sen jag åkte flyg och jag som åkte varje sommar förut typ, hehe. Men som sagt nu var det ett tag sedan. Vi kommer att behöva ta flyget från umeå för att det går inte något från övik genom SAS. Så jag ska höra med mamma eller någon om dom kan skjutsa upp oss för bussen känns inte så lockande att ta med en sådan packning. Allting känns väldigt bra nu och så fort vi får pengar så kommer vi boka.


Allafall idag så måste jag på apoteket för att köpa mat till Lucas då hans mat nästan är helt slut, sedan ikväll ska jag följa med Jessica då hon ska fylla i sin tatuering. Annars händer det inte så mycket som vanligt.


1 Kommentarer
Carro - Halies mamma:

Hoppas du får en bra resa. Tack för tipset idag :)



SKRIVET DEN: 2010-03-18 KL: 21:42:07 URL: http://carrosjolund.blogg.se/cdolcee



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: