STAN
2010-03-15 / 18:25:00 / Min vardag

Halloj!


Idag så hann jag inte blogga någonting imorse för att jag och Lucas for in till stan vid kvart i tio för att träffa Emelie. Vi började med att sitta på UH och snackade lite skit och så. Efter det gick vi runt och kika i affärer och Emelie hittade sig några fynd. Sedan gick vi på subway och åt. Efter det kikade vi lite mer i affärer, pratade och så. Vid tjugo över tre for jag och Lucas hem och jag har diskat, lagat mat och kikat lite dator. Lär nog inte hända så mycket mer idag, blir en lugn måndag helt enkelt. Precis som alla andra dagar, hehe. Ska väl försöka ta mig ork till att städa och så men får se hur det blir med det.


Nu har jag inte en sån glad pojk brevid mig så ska leka med honom tills det blir sängdags.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: