STAN & FIKA
2010-03-19 / 17:56:35 / Min vardag

Jag stod och diskade tidigare idag då jag fick sms av Helle som undrade om jag och Lucas hade lust att följa med och fika och visst hade vi det. Så hon kom precis då jag hade diskat färdigt och Lucas fick även en jätte fin dress av Helle med familj, tack så mycket! Sedan så for vi till Mattias jobb för han hade mitt bankkort och sedan till stan och tog en fika. Efter att vi fikat och pratat ett tag så for vi på hemma kväll och jag hyrde 3 filmer och köpte lite godis, kommer inte ihåg vilka jag hyrde riktigt, hehe. Allafall kom hem för ett litet tag sedan och känner mig inte alls hungrig, åt wraps på stan som alltid haha. Så ska samtala lite med Mattias för han lär ju ska vara hungrig. Annars så ligger Lucas på en filt på golvet och äter och jag sitter här och nördar. Vi ska nog ta och busa en stund alldeless strax. Måste bli bättre på att knäppa bilder (som jag alltid säger) men det känns som det är trist att bara läsa hela tiden så jag säger det än en gång, ska försöka skärpa mig.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: