Städningen klar.
2010-03-12 / 18:24:56 / Min vardag

Hallå där!

Nu är jag mätt och belåten. Medans Mattias och Lucas var i stan så hann jag med att plocka undan i sovrummet, vardagsrummet, hallen, köket och sovrummet. Jag hann vika tvätten, rensa en av garderoberna och gick ner med det som inte var nödvändigt i förådet. Jag skrubbade badrummet från alla håll och kanter eftersom Nelly fått för sig att kissa/bajsa i duschen, vilket inte uppskattades av mig och Mattias. Jag har hunnit diska och dammsugit och skurat hela lägenheten. Oj vad mycket jag hunnit med tycker jag! Allting går så mycket fortare då man städar helt själv plus musik i öronen, hehe. Mattias lagade mat, potatis och torsk, hur gott som helst!


Ja jag har faktiskt bara städat sen jag skrev sist. Ungefär 4 timmar tog allt som allt. Känns skönt att det ser bra ut och att man äntligen har det överstökat. Jag har även bokat en tvätttid på söndag så vi inte samlar på oss för mycket tvätt, känner mig så duktigt. Nu börjar det dra sig mot att Lucas ska sova och jag ska bara lata mig resten av kvällen, det tycker jag att jag har förtjänat.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: