SÖNDAG = STÄDDAG?
2010-03-14 / 13:47:17 / Min vardag

Hejhej!

Jag har letat ihjäl mig efter Lucas tutte men hittar den ingenstans, helst spårlös försvunnen! Men han somnade medans han åt så det gick bra iallafall. Så har jag gått ner i tvättstugan och lagt in två maskiner som kommer nog vara klara när som helst, så har jag två maskiner till att lägga in har jag slut på tvätt för fem minuter, hehe. Jag tror min syster håller på att diska så jag låter hon göra det eftersom hon tycker det är roligt, fast jag kommer nog få göra om det igen med tanka på att hon är inte direkt så noga, hehe.

Idag kommer det bara bli en lugn dag, lite tv, kika lite dator och sådant. Leta efter Lucas tutte och med tur hitta den osv. Finns inte så mycket att göra på söndagar utan jag ser det mesta som en städdag faktiskt. Skulle behöva rensa lite viktiga papper. Till veckan är mina enda planer är att fara till tandläkarn, nog för att jag inte vill det för jag vet att jag kommer att ha femtiotusen hål. Jag tycker personligen att jag borstat varje kväll och allt det där men nej jag vet att jag kommer ha många hål. Haha nog om det.


Nu vaknade Lucas och jag ska ner till tvättstugan igen. Puss på länge


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: