OBOY VILKET VACKERT VÄDER
2010-03-12 / 09:51:15 / Min vardag

Godmorgon!


Måste börja inlägget med att säga: PUSS PÅ VÄDRET! Alldeless blå himmel och sol, kan ju inte bli bättre. Lucas bestämde sig för att vakna vid sex idag, men vi låg kvar och myste till 8 ungefär. Sedan har jag kikat runt lite på internet och Lucas har sprungit runt i gåstolen. Just nu ligger mina grabbar och sover och jag nördar dator som vanligt, hehe. Vet inte riktigt vad som händer idag men Mattias ska ner till stan en sväng vet inte riktigt om jag följer med eller om jag stannar hemma, troligtvis blir det tills att jag stannar hemma, känner inte riktigt för att gå på stan.

Tiden rullar på som vanligt och det börjar närma sig Stockholmsresan, vet inte riktigt om vi ska ta buss ner eller tåg. Skulle ju helst vilja ta tåg men problemet är ju att tåg är dyrare än buss. Men dom har väl inte direkt mikro på en ybuss? Tänkte vi måste ju kunna värma Lucas mat. Så ska söka vidare på det där för mer infomation.


Nu ska jag ta och äta lite frukost.


2 Kommentarer
Lovisa H:

termos, det håller ju några timmar;)



SKRIVET DEN: 2010-03-12 KL: 16:59:58
Nathalie:

Åh smart :D tänkte jag inte alls på xD



SKRIVET DEN: 2010-03-12 KL: 18:18:55 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: