MORGONPIGG SON
2010-03-19 / 11:05:29 / Min vardag

Godmorgon!

Lucas har fått för sig att vakna vid 6 tiden på morgon vilket jag och Mattias inte är så pigga på, hehe. Men vi tog över honom till våran säng och lät honom sitta mellan oss och leka medans vi kunde ligga och dra oss lite. Sedan kom Jessica och hämtade upp mig och skjutsade mig till stan så jag kunde köpa kattmat, mjölk, smör osv. Så var Jessica snäll och skjutsade Mattias till jobbet. Lucas har precis vaknat efter att ha sovit 1½ timme och sitter nu och leker med sina leksaker medans jag sitter här.

Idag ska jag och Lucas städa undan lite grann måste nog skura golven eftersom kattungar ska kissa/skita överallt och vi försöker få dom att gå på kattlådan. Så har vi samlat på oss lite disk såklart och i sovrummet har vi kläder liggandes. Jag förstår inte hur vi lyckas, vi städar och städar sen typ dagen efter så ser det förjävligt ut igen, puust. Måste verkligen sluta vara så lata, haha!

Igår så följde jag ju med Jessica då hon fyllde i sin tattuering, det tog 2 timmar för att hon inte hade fyllt i den någonting sen hon gjorde den, alltså över 1 år sedan. Så jag var hemma vid 10 och åt middag då! Sedan blev det sängen vid tolv.


Idag ska jag och Mattias ha en riktig myskväll. Han ska köpa ljus från BOOM och så ska vi tända massa ljus, äta lite gott och bara mysa. Det behöver vi. Annars händer inte så mycket mer idag förutom lite vardagsgöra som är så roligt, hehe.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: