Min sambo är bäst.
2010-03-27 / 14:02:51 / Min vardag

Hej!

Kom hem för lite mer än en timme sedan. For ju som sagt till Lovisa igår, Jessica skjutsade mig både dit och hem, tack! Hade det väldigt trevligt, lekte lite med barnen, la dom för kvällen, kollade på tv och spelade lite kort. Sen gjorde vi inte så mycket mer, snackade lite anmällt, men måste göras om! Lucas håller även nu att på att få tänder, då jag känner "taggarna" i underkäken, spännande!


Ikväll så ska jag till Jessica och fira henne som fyller 19 år imorgon! Ska dricka lite öl, spela lite spel och ha det väldigt trevligt. Har precis lagt Lucas och ska nog ta och städa undan lite och underlätta det för Mattias som sa att han skulle storstäda ikväll. Tycker att han ska behöva göra allting och plus att det stinker i lägenheten! Jävla katter säger jag bara, blir så jävla less! Hur fan ska dom lära sig att gå på låda? Måste köpa nån spray eller liknande..

Nej nu ska jag ta och röjja undan så mycket som jag orkar och så mycket som Lucas tillåter mig.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: