LYCKAD KVÄLL
2010-03-11 / 15:10:16 / Min vardag

Hej!

Igår var jag som sagt ute på krogen, hade en väldigt rolig kväll med fint umgänge! Vi började med att vi for hem till Jessica, åt mat, fixade oss och gjorde även tårta. Vid 7 var vi klara för att åka vidare och vi for hem till mig en snabbis för att hämta mitt legg och även en kortlek. Sedan for vi till Frida för att sätta igång med att dricka. Vi spelade ölspelet och pratade på. Sedan så for jag, Jessica, Frida och Jenni ner till Olles och hade det väldigt trevligt! Även fast det var någon jag hade lust att slå till (men ingenting jag gör) så var kvällen lyckad! Jag kom hem vid 2 och käkade sedan gick jag och la mig. Hade turen att Mattias började inte jobba förns vid 2 så jag fick sova till tolv, hur skönt som helst! Dessutom är jag inte bakis, vilket känns skönt drack inte allt för mycket igår. Visst är jag lite seg men det blir jag jämt ovadsett hur mycket jag druckit.


Lucas ligger och sover och har gjort det ett bra tag nu, har knappt hunnit se honom idag! Min lilla ögonsten. När han vaknar ska jag slänga iväg ett sms till mamma så ska vi fara och handla. Jessica är dock mycket smartare än mig och handlar lite slisk dagen innan så att hon har dagen efter, haha! Fast i och för sig så behöver vi mat och dylikt så det var lika bra att jag inte gjorde det, men hedan efter ska jag defenitivt försöka vara lika smart som hon, haha! Men som sagt vart gårkvällen väldigt lyckat vilket känns extra roligt då man inte går ut särskillt ofta. Ska försöka skriva en matlista men tycker det är så otroligt svårt att komma på maträtter, haha! Nog för att jag känner mig väldigt sugen på något fett, som hamburgare eller någonting, så man kanske ska unna sig med någonting sådant idag? Vi får se vad jag hittar på, men nog är det allt tråkigt att skriva matlista men någonting som måste göras. Får hoppas på att min fantasi blir bättre så jag kan komma på många maträtter!

Men nu ska jag ta och skriva denna matlista och sedan vänta på att Lucas vaknar så vi kan fara och handla.


2 Kommentarer
Jenni:

Det var en jätte rolig kväll :)måste göras om nångång! :D



SKRIVET DEN: 2010-03-12 KL: 09:55:20
Nathalie:

sv: ja verkligen :D



SKRIVET DEN: 2010-03-12 KL: 09:57:02 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: