LÖRDAGSGODIS
2010-03-13 / 14:28:11 / Min vardag

Vi har ännu inte gått på affären utan vi väntar på att Mattias ska sluta så vi kan gå och möta honom då så han får sällskap hem. Lucas har sovit ovanligt lite idag så han kommer nog sova gott i vagnen på vägen till affärn och förhoppningsvis hem också. Idag har jag tänkt att göra färskpasta (med skinka och nån smörja, haha.) och vitlöksbröd, mumma. Ska skicka iväg ett sms till mamma om hur man gör så jag gör rätt, hehe. Angelina busar nu med Lucas och han håller på att skratta som en tok. Annars så inväntar vi bara på att klockan ska bli 3 så att Mattias slutar och att vi kan gå. Det tråkigaste är att det ser ut att bli molnligt och jag hoppas det spricker upp igen, vill ju inte gå i regn/snö eller liknande.

Men nu ska jag ta och busa med min syster och min son.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: