Kompis eller vän?
2010-03-09 / 20:26:25 / Min vardag

Hej!

Det hade inte kommit ut nå One Tree Hill men däremot Gossip Girl så jag satt mig och kollade på det. Efter att det var slut har jag kikat lite internet och lekt med Lucas. Har även suttit och nördat Grey's Anatomy. Nu funderar jag på om jag ska noppra ögonbrynen så dom inte ser ut som två buskar. Eftersom att jag inte sminkar mig
särskillt ofta så läggar jag inte märke till mina ögonbryn så dom hinner växa ut rätt så mycket innan jag nopprar dom igen, haha! Inte snyggt direkt. Annars så lär det nog bli en tidig kväll, känner mig verkligen trött redan nu så.




Jag förstår inte hur folk kan se någon som en bästa vän då den snackar vidare precis allting.  Visst alla snackar, det är ingenting du kan komma undan men ens bästa vän ska verkligen hålla tyst om du bett dom till det. Det är nog därför jag inte har någon bästa vän, min närmsta vän är Jessica. Vi har inte glidit ifrån varandra eller så utan
är fortfarande lika "tajta" som vi var i högstadiet. Vi umgås inte lika mycket som vi gjorde då men det behövs inte för vi vet ändå vart vi har varandra och det kallar jag vänskap, man ska inte behöva ringa varje dag för att försätta vara vänner. Det är många jag tappat kontakten med på sistonde dels för att man har bråkat och insett vilken person dom egentligen är och dels för att man har ingenting gemensamt längre. Enligt mig så är det
skillnad på en vän och en kompis. Jag har väldigt många kompisar men enbart en vän.


2 Kommentarer
H a i d i s -:

SV: okej vad härligt :D



SKRIVET DEN: 2010-03-09 KL: 21:12:50 URL: http://haidis.se
Anonym:





hej:D



vilken sommar outfit av kändisarna jag har tagit ut i mitt senaste inlägg är finast enligt dig :D ?



SKRIVET DEN: 2010-03-09 KL: 21:13:54 URL: http://makeawave.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: