Känner mig pigg.
2010-03-16 / 08:03:27 / Min vardag

Godmorgon!

Lucas bestämde sig för att vakna vid sex idag, så det var bara att kliva upp och se nöjd ut. Vi har busat lite och för en liten stund sen blev han så trött så jag la ut en filt i vardagsrummet, gjorde lite mat åt honom och gav honom flaskan. Han kan nämligen äta själv nu och han är så duktig så! Han somnade på filten med nappflaskan i handen så skulle jag precis fota men nejdå då dör kameran. Så jag bar in honom till hans säng så han skulle ligga lite skönare.

Idag ska jag till tandläkarn och jag gruvar mig! För jag vet att jag kommer ha jätte många hål och det gillas icke. Jag slipper ju iallafall ta med mig Lucas dit och det känns skönt. Sen har jag fått ett paket av min farmor som jag tänkte gå och hämta ut efter tandläkarn, spännande!


1 Kommentarer
Frida - the true life:

Nej vad söt!! :O Gillar din blogg förresten jätte fin, verkligen! :D

Följ gärna min: http://realtiyblog.blogg.se

Kram*



SKRIVET DEN: 2010-03-17 KL: 00:18:49 URL: http://realityblog.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: