Hemkommen från Ulf.
2010-03-20 / 22:27:44 / Min vardag

Har nästan nyss kommit hem från Ulf efter ha firat min bror & syster. Sitter nu och väntar på att Mattias ska komma hem eftersom han åkte med Lilian för att Tobias skulle åka med oss. Men då vi hade farit fick jag ett samtal av Mattias, dom hade krockat med en ambulans. Jag fick panik men han sa att det har gått bra och att Lilian höll på fylla i några papper och att han inte riktigt vet hur länge det kan ta innan han kommer hem, så som tur är gjorde ingen illa sig! Vill inte gå och lägga mig förns jag har honom vid min sida, så att jag ser att han är okej, plus att jag hatar att sova ensam och jag har svårt för att somna om Mattias inte är i närheten. Allafall, vi hade det väldigt trevligt hemma hos ulf, blev fika, alkohol och massa prat. Jag drack bara dricka för jag känner mig redan knäckt efter att ha varit uppe sen klockan sex imorse. Så pratade jag lite med Ulf om Stockholmresan eftersom att min syster Evelina kanske ska med, får hoppas att hon får skulle vara roligt om hon följde med. Sen har ju hon aldrig träffat min släkt från pappas sida, inte min pappa heller för den delen. Fast jag tror inte han kommer följa med på kryssningen.

Nu ska jag sätta mig och spela lite Wii och invänta att min man ska komma hem.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: