Hatar att vara sjuk
2010-03-24 / 19:53:14 / Min vardag

Halloj!

Idag så följde jag med Jessica hem till henne för att baka, Lucas följde även med så Mattias fick vara hemma och bara bry sig om sig själv. Kom hem strax efter fem och vi alla har ju åkt på någon slags förskylning, väldigt jobbigt! Jag känner mig även illamående och känslan att spy kommer allt närmare och Mattias är dålig i magen, jag ber till gud att det inte är magsjuk! Jag hatar verkligen att kräkas, det värsta som finns plus att jag absolut inte vill att Lucas ska bli smittad av magsjuka, det kan han mer än gärna klara sig utan!

Imorgon ska vi betala för kryssningen och min syster ska även med, blir väldigt roligt! Fick pengarna av hennes pappa idag för att dom for till fjälls ikväll. Det börjar närma sig. Känns väldigt nervöst med tanke på att både Mattias och min syster ska få träffa min släkt från pappas sida för första gången. Det är enbart en av mina vänner som har träffat min pappa. Men det går nog bra, bara dom förstår hans humor och alla andras, haha! Det går nog skit bra, fast jag tror inte min pappa skulle följa med på kryssningen men vi lär nog träffa honom endå.

Nu ska jag sätta mig i soffan i hopp om att inte kräkas.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: